ett-liv-med-canon

Tomt, tomt, tomt

Av linn - 2016-05-21 14:20

Hej, det var verkligen länge sedan jag var här överhuvudettaget och ännu länge sedan jag la ut ett inlägg. Det började med att jag hade svårt att komma på inlägg, sedan kom jag in i en lässvacka och till sist fick jag för mig att det skulle bli bättre om jag byta bloggportal. Så jag började föra över inlägg för hand till Wordpress. Jag la över ca 130 inlägg men så började jag fundera över hur jag skulle lyckas hålla bloggen uppdaterad när jag inte ens kunde göra det här. Jag försökte komma på nya intressanta inlägg som jag skulle kunna prova men kom inte på några bra, sedan funderade jag på om jag skulle prova med videos men det blev aldrig av och någon gång under tiden slutade också att föra över inlägg. Det kändes inte längre nödvändigt eftersom jag ändå inte kunde komma på vad jag skulle lägga ut när jag väl klar med överföringen. 


Så jag vet inte om jag kommer att komma tillbaka till bloggvärlden någon gång under den närmaste tiden, men man kan ju alltid hoppas. Och jag är verkligen ledsen för att jag kommer med det här eftersom så lång tid utan någonting. Hoppas ni inte blir allt för arga på mig och tack alla ni som har följt mig under det här bloggäventyret!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards